ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLAkt prawny: Or 0050.12.2020Drukuj informacjęAkt prawny: Or 0050.12.2020

Szczegóły informacji

Or 0050.12.2020

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Zarządzenia

Kadencja: 2018-2024

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w zycie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej

Data podjęcia/podpisania: 2020-03-26

Tytuł aktu:

w sprawie zmian w organizacji pracy w Urzędzie Gminy Świętajno poprzez wprowadzenie pracy zdalnej

Na podstawie:

Na podstawie art. 8 art.ust.1 i 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r.w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrozenia epidemicznego oraz art. 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem , przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaxnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. , poz. 374) w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego oraz w celu zapobieżenia ryzyku rozprzestrzeniania się zakażeń wirusem COV10-19 oraz art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późno zrn.), zarządzam, co następuje:

Treść:

§1
1. Od dnia 30 marca 2020 r. do 10 kwietnia 2020 r. zarządza się wykonywanie pracy zdalnej pracowników umysłowych Urzędu Gminy Swiętajno, którzy mają możliwość wykonywania jej w domu.

2. W celu wykonywania obowiązków służbowych pracownicy zobowiązani są stosować urządzenia przystosowane do pracy zdalnej i odpowiednio zabezpieczone.

3. Dokumenty jawne i powszechnie dostępne mogą znajdować się w dyspozycji pracownika poza miejscem pracy, z zachowaniem zasad obiegu dokumentów (ewidencja wpływów). Inne materiały
niezbędne do wykonywania pracy zdalnej mogą być udostępniane w formie informatycznej za  pośrednictwem elektronicznej poczty służbowej.
 
4. Kierownicy referatów, których pracownicy wykonują obowiązki w sposób zdalny, odpowiedzialni  są za analizę i kontrolę realizacji zadań oraz ich monitorowanie.
 
5. Pracownicy wykonujący pracę zdalną mogą zostać zobowiązani do przedstawienia informacji  pisemnej o wykonywanych czynnościach i ich efektach.
 
6. Procedura określająca warunki pracy zdalnej stanowi załącznik do zarządzenia.
 
§2
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i  podlega publikacji w Biuletynie Informacji  Publicznej.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
ALicja Kołakowska - Wójt Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-03-26 13:04:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-03-26 13:07:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-03-26 13:19:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2133 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony