ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wynajmowanie lokali i budynków niemieszkalnych stanowiących własność Gminy ŚwiętajnoDrukuj informacjęSprawa: Wynajmowanie lokali i budynków niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Świętajno

Szczegóły informacji

Wynajmowanie lokali i budynków niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Świętajno

Wydział: Refartat Techniczny

Ogłoszono dnia: 2019-11-12 10:09:08

Termin załatwienia

3 miesiące od złożenia wniosku

Osoba kontaktowa

Anglika Gołaś – mł. Referent ds. zarządzania zasobami

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Świętajno

Telefon kontaktowy

89 623 20 75

Adres e-mail

a.golas@swietajno.ug.gov.pl

Sposób załatwienia

- zebranie opinii, ewentualnie uchwała rady gminy;
- sporządzenie wykazu i wywieszenie go na tablicy ogłoszeń (urząd, sołectwo), zamieszczenie na BIP;
- podanie informacji o wywieszeniu wykazu do prasy;
- w przypadku najmu w trybie przetargu podanie ogłoszenia o przetargu do publicznej wiadomości (tablica ogłoszeń, prasa, BIP, storna internetowa gminy, tablica w sołectwie);
- sporządzenie umowy najmu.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Świętajno

Wymagane Dokumenty

Wniosek sporządzony własnoręcznie przez wnioskodawcę określający powierzchnię, położenie lokalu mającego być przedmiotem najmu jak również jego przeznaczenie.

Czas realizacji

do 3 miesięcy, o każdym przedłużeniu terminu załatwienia wniosku z przyczyn niezależnych od urzędu, wnioskodawca jest informowany pisemnie wraz z podaniem przyczyny opóźnienia oraz przewidywanego terminu załatwienia.

Opłaty

Od wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje (sprawy o charakterze cywilno - prawnym)

Podstawa prawna

- art. 659 – 692 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.)
- art. 35, art. 37 ust. 4, 4a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899)
- art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. a oraz art. 30 ust. 1 i 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.)
- art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 ze zm.)
- Uchwała Nr X/72/2019 Rady Gminy Świętajno z dnia 24 lipca 2019 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Świętajno (Dz. Urz. Woj. Poz. 4416 z dnia 09.09.2019 r.).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-05-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Angelika Gołaś – mł. referent ds. zarządzania zasobami
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-12 10:09:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-12 10:09:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-09 10:14:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2883 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony