Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLAkt prawny: OS.0050.3.2023Drukuj informacjęAkt prawny: OS.0050.3.2023Szczegóły informacji
OS.0050.3.2023
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Zarządzenia
Kadencja: 2018-2023
Data podjęcia/podpisania: 2023-01-23
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Tytuł aktu:
w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym dla szkół podstawowych na rok szkolny 2023/2024
Na podstawie:
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U.z 2023 r. poz. 40) art. 29 ust. 2 pkt 2, art. 154 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t. j. Dz.U. z 2021r. poz. 1082 z późn. zm.), zarządza się, co następuje
Treść:
§1. 1. W postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2023/2024 do publicznych szkół podstawowych określa się następujące terminy:
Lp.
|
Rodzaj czynności
|
Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym
|
Terminy w postępowaniu uzupełniającym
|
1
|
Składanie wniosków o przyjęcie do szkół podstawowych wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów rekrutacyjnych
|
od 1 lutego 2023 r.
do 10 marca 2023 r.
|
od 22 maja 2023 r.
do 26 maja 2023 r.
|
2
|
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków i dokumentów, o których mowa w pkt 1
|
od 13 marca 2023 r.
do 24 marca 2023 r.
|
od 29 maja 2023 r.
do 1 czerwca 2023 r.
|
3
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych
|
27 marca 2023 r.
|
6 czerwca 2023 r.
|
4
|
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do szkoły podstawowej w postaci pisemnego oświadczenia
|
od 27 marca 2023 r.
do 7 kwietnia 2023 r.
|
od 7 czerwca 2023 r.
do 12 czerwca 2023 r.
|
5
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych ( w tym sporządzenie protokołu)
|
do 14 kwietnia 2023 r.
|
do 15 czerwca 2023 r.
|
§2. Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom szkół podstawowych.
§3. Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Świętajno.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Świętajno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wioleta Janowska - Dyrektor CUW |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-23 12:37:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-23 12:38:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-29 11:39:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 327 raz(y) |