Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności

Szczegóły informacji

KOMUNIKAT w sprawie ograniczenia wizyt interesantów w Urzędzie Gminy Świętajno

Informacja ogłoszona dnia 2022-01-26 10:24:35 przez Tomasz Kowalczyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

KOMUNIKAT
Wójta Gminy Świętajno
w sprawie ograniczenia wizyt interesantów w Urzędzie Gminy Świętajno
 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami Rządu RP, Wojewodów i in. oraz
zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych, Państwowej Inspekcji
Pracy - dot. zwalczania epidemii koronawirusa, w związku z rosnącą skalą zakażeń w kraju i w
regionie Warmii i Mazur, w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się w/w wirusa i przeciwdziałania
zagrożeniom informuję, iż
od dnia 27 stycznia 2022 r. do odwołania
Urząd Gminy Świętajno będzie pracować przy zamkniętych drzwiach wejściowych
i ograniczonym dostępie interesantów
 
Jednocześnie informuję, iż czas pracy urzędu nie ulega zmianie
tj.pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15-15.15
 
Do dyspozycji interesantów przy drzwiach wejściowych wewnętrznych zapewnia się urnę, w celu
pozostawiania dokumentów do rozpatrzenia.
 
W sprawach kierowanych do urzędu udostępnia się ponadto następujące środki komunikacji:
  1. Elektroniczna Skrzynka Podawcza - adres: ePUAP - GMINA ŚWIĘTAJNO (2xfivq114x)
w celu złożenia dokumentu elektronicznego należy wypełnić udostępniony na stronie
https://epuap.gov.pl formularz i opatrzyć go bezpiecznym podpisem elektronicznym
wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany wydany przez dowolnego dostawcę, bądź
Profil Zaufany ePUAP ,
  1. adres e-mail oraz stronę internetową https://www.swietajno.ug.gov.pl/PL/3006/Kontakt/,
  2. telefon 089 623 20 60 (centrala) oraz numery do pracowników, dostępne na stronie https://www.swietajno.ug.gov.pl/PL/3210/Pracownicy/,
  3. portal internetowy e-Usługi mieszkańca: https://e.swietajno.ug.gov.pl
    W sprawach dotyczących zapewnienia mieszkańcom i interesantom pomocy, w
    szczególności z zakresu: rejestracji aktów stanu cywilnego, ewidencji ludności, dowodów
    osobistych, usług komunalnych (m.in. gospodarka odpadami), jak również w sprawach z
    zakresu administracji architektoniczno-budowlanej ( np. decyzji o warunkach zabudowy i
    zagospodarowania terenu, decyzji o lokalizacji celu publicznego, decyzji dot. inwestycji, w
    tym drogowych, zajęcia pasa drogowego w postępowaniu administracyjnym, decyzji o
    środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji zezwalających na
    usunięcie drzew, krzewów, sprawach podatkowych, zwrotu podatku akcyzowego
    zawartego w paliwie rolniczym, jak również w innych pilnych sprawach wymagających
    niezwłocznego działania -
preferowany jest kontakt telefoniczny z urzędem i pracownikami na merytorycznych
stanowiskach pracy i umawianie wizy t/s potka ń.
Zaleca się ograniczanie kontaktów i wizyt bezpośrednio w budynku urzędu.
Proszę o zachowanie środków ostrożności i stosowanie się do ogłaszanych w
mediach zaleceń służby zdrowia i służb sanitarnych,
jednocześnie życzę zdrowia wszystkim mieszkańcom, interesantom i przepraszam
za tymczasowe utrudnienia
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Świętajno
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-26 10:23:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Kowalczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-26 10:24:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Kowalczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-26 10:24:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1904 raz(y)