Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
Ewidencje, rejestry, archiwa, wykazy
Informacja ogłoszona dnia 2024-02-15 09:11:38 przez Administrator Systemu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wykaz rejestrów i ewidencji Urzędu Gminy Świętajno, zasady udostępniania danych w nich zawartych
- Dane udostępnia się na wniosek spełniający wymagania określone w § 2 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym (Dz.U. z 2018 r. poz. 29).
- Dane udostępnia się na warunkach, w sposób, w zakresie i w terminie określonym w przepisach, na których podstawie rejestr jest prowadzony, a jeżeli przepisy te nie określają terminu – dane udostępnia się nie później niż w ciągu 14 dni od dnia doręczenia wniosku o ich udostępnienie. Dane udostępnia się w formie papierowej lub na nośnikach elektronicznych.
- Dane zgromadzone w prowadzonych w Urzędzie Gminy w.w. rejestrach publicznych udostępnia się podmiotom publicznym oraz podmiotom niepublicznym realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów bądź na skutek powierzenia lub zlecenia ich realizacji przez podmiot publiczny - wyłącznie do realizacji tychże zadań publicznych.
- Podmiot, któremu udostępniono dane, jest zobowiązany do ich zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych lub nieuprawnioną zmianą ich zawartości oraz przed ich wykorzystaniem niezgodnym z celem, dla którego zostały uzyskane, odpowiada za bezpieczeństwo i integralność uzyskanych danych. W związku z tym podmiot ten jest zobowiązany posiadać zabezpieczenia techniczne i organizacyjne gwarantujące ochronę udostępnionych danych w ww. zakresie.
Wykaz rejestrów, ewidencji, archiwów:
Referat Organizacyjny
- Rejestr uchwał Rady Gminy
- Rejestr interpelacji, zapytań i wniosków radnych
- Rejestr instytucji kultury
- Rejestr pism przychodzących
- Rejestr pism wychodzących
- Rejestr skarg, wniosków i petycji
- Rejestr zarządzeń Wójta jako kierownika Urzędu
- Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień
- Rejestry i ewidencje prowadzone na potrzeby systemu bezpieczeństwa informacji
- Rejestr wypadków przy pracy
- Ewidencja programów, sprzętu i licencji komputerowych
- Ewidencja czasu pracy
- Ewidencja wyjść służbowych i prywatnych
- Ewidencja delegacji służbowych
- Ewidencja osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych
- Ewidencja sprzętu OSP
- Archiwum Urzędu Gminy
Referat Budżetu i Finansów
- Wykaz podatników korzystających z ulg, umorzeń bądź rozłożenia na raty podatków i opłat lokalnych
- Wykaz osób fizycznych i prawnych, którym udzielono pomocy publicznej
- Ewidencja wystawianych upomnień i tytułów wykonawczych należności podatkowych
- Ewidencja dochodów z tytułu podatków lokalnych
- Ewidencje podatkowe nieruchomości
- Ewidencje środków transportowych
- Rejestry wymiarowe
- Rejestry przypisów i odpisów
- Rejestry ulg podatkowych
- Rejestr zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania
- Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- Ewidencje księgowe (polecenia księgowania, wyciągi bankowe, sumy depozytowe, faktury, dochody, upomnienia, i in.)
- Rejestr deklaracji składanych przez mieszkańców gminy z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Ewidencja dochodów i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- Ewidencja odpadów
- Ewidencja kart przekazania odpadów
Urząd Stanu Cywilnego, sprawy obywatelskie, obronne, zarządzanie kryzysowe
- Centralny rejestr wyborców
- Rejestr mieszkańców
- Rejestr wniosków o udostępnianie danych z rejestru mieszkańców
- Rejestr PESEL
- Rejestr zastrzeżeń numeru PESEL
- Rejestr wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
- Rejestr wniosków o udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
- Rejestr stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgony)
- Rejestr uznań i odmów
- Rejestr decyzji administracyjnych w sprawach zmian imion i nazwisk
- Rejestr przyjętych zapewnień do ślubu cywilnego
- Rejestr wydawanych zaświadczeń do ślubu wyznaniowego
- Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- Rejestr świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności
- Rejestr osób objętych kwalifikacją wojskową
- Rejestr wydanych decyzji administracyjnych (organizacja zbiórek publicznych)
- Rejestr wydanych decyzji administracyjnych (organizacja imprez masowych)
- Ewidencje na potrzeby prowadzenia dokumentacji niejawnej, zastrzeżonej
- Ewidencja zawartych porozumień w celu realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej
- Ewidencja formacji OC
- Rejestr wydanych zezwoleń na wykonanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
- Centralna Ewidencja Informacji Działalności Gospodarczej
- Archiwum USC
Referat Techniczny
- Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego
- Rejestr decyzji o ustaleniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu
- Rejestr zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł netto
- Rejestr aktów prawa miejscowego (przekazywanie do ogłoszenia)
- Gminna ewidencja zabytków
- Ewidencja dróg gminnych i mostów
- Rejestr decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych
- Rejestr decyzji na umieszczenie urządzeń w pasie dróg gminnych
- Ewidencja bezodpływowych zbiorników na nieczystości bytowe
- Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków
- Rejestr działalności regulowanej
- Ewidencja azbestu (Baza azbestowa)
- Ewidencja nieruchomości
- Rejestr opłat za użytkowanie wieczyste
- Przekazywanie nieruchomości do korzystania w tym dzierżawa, najem
- Ewidencja innych obiektów, w których mogą być świadczone usługi hotelarskie
- Rejestr sprzedaży nieruchomości
- Ewidencja podziałów i rozgraniczeń, rejestr decyzji zatwierdzających podział
- Ewidencja miejscowości, ulic, adresów
- Ewidencja udzielonych i cofniętych zezwoleń w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Świętajno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Szopiński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-15 09:11:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-15 09:11:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-15 09:11:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 640 raz(y) |