Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Referat Organizacyjny ›
Sekretarz Gminy: mgr inż. Piotr Szopiński
Siedziba:
Urząd Gminy
12-140 Świetajno
ul. Grunwaldzka 15Zakres spraw i zadań do realizacji:
W skład referatu Organizacyjnego wchodzą następujące stanowiska pracy :- ds kadr - inspektor Jolanta Łońska,- ds obywatelskich - inspektor Jerzy Janowski,W ramach referatu działa Biuro Rady Gminy - inspektor Angelika Gołaś.
Tel: (89) 623 20 60; / sekretariat urzędu, kadry, / (89) 623 20 82 / obrona cywilna, archiwum, straż pożarna, informatyka / (89) 623 20 75 / Biuro Rady Gminy,
Nadzór nad działalnością Referatu sprawuje Sekretarz Gminy.
Zadania Referatu
Referat Organizacyjny poza zadaniami wspólnymi realizowanymi przez wszystkie referaty i samodzielne stanowiska określone w §14 Regulaminu Organizacyjnego realizuje następujące zadania szczegółowe:
1) opracowywanie propozycji zmian struktury organizacyjnej urzędu oraz projektów regulaminów, instrukcji i zarządzeń,2) prowadzenie informacji o funkcjonowaniu urzędu w zakresie zadań referatów oraz właściwości jednostek organizacyjnych gminy.3) prowadzenie spraw związanych ze skargami, wnioskami, interwencjami oraz interpelacjami,4) okresowe kontrole obiegu dokumentów i trybu załatwiania spraw,5) prowadzenie kancelarii, archiwum urzędu, biblioteki, tablic informacyjnych,6) organizowanie narad kierowników referatów i jednostek organizacyjnych gminy,7) prowadzenie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,8) organizacja wyborów prezydenckich, do sejmu i senatu RP, do rady gminy oraz referendów,9) prowadzenie spraw z zakresu informatyki i komputeryzacji urzędu,10) prowadzenie pracowni poligraficznej,11) zaopatrzenie materiałowe i techniczne na cele administracji, zakup inwentarza ruchomego, materiałów i pomocy biurowych , druków i formularzy oraz konserwacja sprzętu biurowego,12) prowadzenie działalności socjalnej urzędu,13) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego,14) prowadzenie obsługi administracyjnej organów gminy - prowadzenie biura,15) prowadzenie spraw z zakresu udziału gminy w związkach i porozumieniach międzygminnych, stowarzyszeniach, fundacjach, współpraca z sejmikiem samorządowym,16)prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej,17) nadzór nad działalnością OSP,18) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,19) prowadzenie spraw z zakresu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych ,20) prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń majątkowych, oświadczeń o działalności gospodarczej, zgłoszeń do rejestru korzyści,21) prowadzenie spraw z zakresu Biuletynu Informacji Publicznej,22) prowadzenie spraw z zakresu współpracy z prasą oraz innymi mediami.2. Prowazdenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych w urzędzie odbywa się poprzez działania uprawnionych podmiotów, w tym pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych i pion ochrony. Zakres działania oraz kompetencji w/w, określają odrębne przepisy.Telefon kontaktowy:
89 623 20 60Godziny urzędowania:
715 - 1515 - Refarat Budżetu i Finansów ›
- Urząd Stanu Cywilnego ›
- Refartat Techniczny ›