ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Co i jak załatwić - lista wydziałów

Lista informacji

  • Referat Organizacyjny ›

    Sekretarz Gminy: mgr inż. Piotr Szopiński

    Siedziba:

    Urząd Gminy
    12-140 Świetajno
    ul. Grunwaldzka 15

    Zakres spraw i zadań do realizacji:


    W skład referatu Organizacyjnego wchodzą następujące stanowiska pracy :
    - ds kadr -  referent Aneta Sychocka-Filochowska ,
    - ds obywatelskich - inspektor Jerzy Janowski,
    W ramach referatu działa Biuro Rady Gminy - inspektor Angelika Gołaś.
    Tel:  (89) 623 20 60;   / sekretariat urzędu, kadry, / (89) 623 20 82  / obrona cywilna, archiwum, straż pożarna, informatyka / (89) 623 20 75 / Biuro Rady Gminy,

    Nadzór nad działalnością Referatu sprawuje  Sekretarz  Gminy.

    Zadania Referatu
    Referat  Organizacyjny poza zadaniami wspólnymi realizowanymi przez wszystkie referaty  i samodzielne stanowiska określone w §14 Regulaminu Organizacyjnego realizuje następujące zadania szczegółowe:
    1) opracowywanie propozycji  zmian struktury organizacyjnej urzędu oraz projektów regulaminów, instrukcji i zarządzeń,
    2) prowadzenie informacji o funkcjonowaniu urzędu  w zakresie zadań referatów oraz właściwości jednostek organizacyjnych gminy.
    3) prowadzenie spraw związanych ze skargami, wnioskami, interwencjami oraz interpelacjami,
    4) okresowe kontrole obiegu dokumentów i trybu załatwiania spraw,
    5) prowadzenie kancelarii, archiwum urzędu, biblioteki, tablic informacyjnych,
    6) organizowanie narad kierowników referatów i jednostek organizacyjnych gminy,
    7) prowadzenie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
    8) organizacja wyborów prezydenckich, do sejmu i senatu RP, do rady gminy oraz referendów,
    9) prowadzenie spraw z zakresu informatyki i komputeryzacji urzędu,
    10) prowadzenie pracowni poligraficznej,
    11) zaopatrzenie materiałowe i techniczne na cele administracji, zakup inwentarza ruchomego, materiałów  i pomocy biurowych , druków i formularzy oraz konserwacja sprzętu biurowego,
    12) prowadzenie działalności socjalnej urzędu,
    13) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego,
    14) prowadzenie obsługi administracyjnej organów gminy - prowadzenie biura,
    15) prowadzenie spraw z zakresu udziału gminy w związkach i porozumieniach międzygminnych, stowarzyszeniach, fundacjach, współpraca z sejmikiem samorządowym,
    16)prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej,
    17) nadzór nad działalnością OSP,
    18) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
    19) prowadzenie spraw z zakresu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych ,
    20) prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń majątkowych, oświadczeń o działalności gospodarczej, zgłoszeń do rejestru korzyści,
    21) prowadzenie spraw z zakresu Biuletynu Informacji Publicznej,
    22) prowadzenie spraw z zakresu współpracy z prasą oraz innymi mediami.
    2. Prowazdenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych w urzędzie  odbywa się poprzez działania uprawnionych podmiotów, w tym pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych i pion ochrony. Zakres działania oraz kompetencji w/w, określają odrębne przepisy.

    Telefon kontaktowy:

    89 623 20 60

    Godziny urzędowania:

    715 - 1515

    Wyślij e-mail: Wyślij e-mail

  • Refarat Budżetu i Finansów ›
  • Urząd Stanu Cywilnego ›
  • Refartat Techniczny ›