- Wypełniony wniosek (wniosek – wersja pdf)
- Dokumenty określone przepisami art. 97 ust. 1a ustawy o gospodarce nieruchomościami (t.j. DZ.U. z 2018 poz. 2204 z późn. zm.)
a) aktualne dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości w szczególności oświadczenie, o którym mowa w art. 116 ust. 2 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (oświadczenie przedstawiające aktualny stan wpisów w księdze wieczystej założonej dla dzielonej nieruchomości,
b) aktualny wypis z rejestru gruntów (nie starszy niż 3 miesiące),
c) aktualną kopię mapy ewidencyjnej (nie starszą niż 3 miesiące),
d) w przypadku, gdy podział nieruchomości dotyczy terenu o braku miejscowego planu, a przedmiotem opiniowania ma być stwierdzenie zgodności wstępnego projektu podziału nieruchomości z warunkami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, do wniosku należy dołączyć decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
e) w przypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków, do wniosku należy dołączyć pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków, o którym mowa w art. 96 ust. 1a ustawy o gospodarce nieruchomościami,
f) wstępny projekt podziału (opracowany na kopii mapy zasadniczej opatrzonej stosownymi klauzulami – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron postępowania i Urzędu).
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu, o którym mowa w art. 93 ust.3 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dotyczącego dostępu nowo wydzielanych działek do drogi publicznej:
4. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu, o którym mowa w art. 93 ust.3b ustawy o gospodarce nieruchomościami, dotyczącego podziału nieruchomości zabudowanej.
5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – należy dołączyć pełnomocnictwo, określające rodzaj czynności, do których pełnomocnik posiada umocowanie.
6. W szczególnych przypadkach może zaistnieć konieczność dołączenia innych dokumentów (niezbędnych z uwagi na specyfikę prowadzonego postępowania administracyjnego), o czym Wnioskodawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie.
]]>