ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or 2110.1.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or 2110.1.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko pracy do spraw mienia komunalnego w Urzędzie Gminy Świętajno

Miejsce pracy: Urząd Gminy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Techniczny

Data udostępnienia: 2019-03-20

Ogłoszono dnia: 2019-03-20

Termin składania dokumentów: 2019-04-03 15:00:00

Nr ogłoszenia: Or 2110.1.2019

Zlecający: Wójt Gminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • wykształcenie  wyższe /minimum zawodowe,
  • dobry stan zdrowia, brak przeciwwskazań do ciągłej pracy przy komputerze, pracy w terenie
  • uczciwość, nieposzlakowana opinia, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
  • minimum 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym, biurowym - w administracji
 
b. Wymagania dodatkowe:
  • preferowane specjalności: prawo, administracja, ekonomia, finanse publiczne, geodezja, budownictwo, gospodarka nieruchomościami, ochrona środowiska,  zamówienia publiczne  (lub zbliżone),
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • prawidłowe posługiwanie się językiem polskim,
  • dobra znajomość problematyki samorządu gminnego oraz gminy Świętajno,
  • komunikatywność  interpersonalna,
  • umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli w mowie i piśmie,
  • umiejętność dobrej samoorganizacji i  pracy w zespole,
  • prawo jazdy kat.B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1/  opracowanie i realizacja  gminnych programów z zakresu gospodarki nieruchomościami,
2/  gospodarowanie mieszkaniowym zasobem gminy,
3/  ewidencja dokumentacji dot. obrotu nieruchomościami (akty notarialne),
4/ własność nieruchomości, prawo użytkowania wieczystego, przekształcenia,
5/ wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
6/ ewidencja i użytkowanie cmentarzy komunalnych,
7/ sprawy dot. płatności, wg właściwości stanowiska pracy.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w Urzędzie Gminy Świętajno, piętro budynku. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą interesanta.
Budynek nie dysponuje urządzeniami ułatwiającymi pracę osobom niepełnosprawnym.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

a/ życiorys /CV/ z określeniem  przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej,
            b/ list motywacyjny,
c/ dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie dot. odbytych studiów, świadectwo ukończenia szkoły, świadectwo maturalne /,
d/ kwestionariusz osobowy,
e/ oświadczenie kandydata o niekaralności  za przestępstwa umyślne, posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych (sporządzone  nie wcześniej niż 15.03.2019 r.),
f/ kserokopie świadectw pracy, w przypadkach wcześniejszego zatrudnienia kandydata,
g/ zaświadczenie lekarskie (wystarczy od lekarza pierwszego kontaktu/lekarza rodzinnego) o stanie zdrowia (wystawione nie wcześniej niż 15.03.2019 r.),
h/ inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
i/ dokument potwierdzający niepełnosprawność – w przypadku gdy kandydat posiada orzeczony stopień niepełnosprawności

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-04-03 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15,  12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór , w terminie do dnia 3.04.2019 r., do godziny 15oo .
c. Miejsce:
 Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15,  12-140 Świętajno

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o zasady określone w Zarządzeniu Wójta  Or 0050.3.2013 z dnia 9.01.2013 r., w sprawie  ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Świętajno.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15,  12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór , w terminie do dnia 3.04.2019 r., do godziny 15oo .
Wszystkie dokumenty składane przez kandydata winny być opatrzone właściwym podpisem.
Dokumenty wskazane w pkt. 7a, 7b, 7d,7e – należy przedstawić w oryginale Dokumenty wskazane w pkt.7c, 7h, 7g - mogą być przedstawione w formie oryginału lub skanu, kserokopii – poświadczonych za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.
Dokumenty, które wpłyną  do urzędu po wyżej podanym terminie, jak również dokumenty nie podpisane, nieczytelne, uszkodzone, itp. - nie będą rozpatrywane.
Informacje w sprawie naboru będą umieszczone na stronie internetowej Gminy Świętajno w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.bip.swietajno.ug.gov.pl w zakładce „menu przedmiotowe – ogłoszenia o pracy”   oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Informacje o miejscu i terminie przeprowadzenia kwalifikacji kandydatów po spełnieniu wymogów formalnych mogą być przekazywane drogą telefoniczną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV – powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie aktualnymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, RODO oraz ustawy  o pracownikach samorządowych”.
Dodatkowe informacje zawarte w składanych dokumentach (w szczególności dane kontaktowe, nr telefonu, adres poczty elektronicznej, itp. ) są podawane przez kandydata na zasadzie dobrowolności
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Szopiński - Sekretarz Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-20 11:33:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-20 11:33:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-17 12:01:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3041 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony