Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or 2110.1.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or 2110.1.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko pracy do spraw mienia komunalnego w Urzędzie Gminy Świętajno
Miejsce pracy: Urząd Gminy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Techniczny
Data udostępnienia: 2019-03-20
Ogłoszono dnia: 2019-03-20
Termin składania dokumentów: 2019-04-03 15:00:00
Nr ogłoszenia: Or 2110.1.2019
Zlecający: Wójt Gminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- wykształcenie wyższe /minimum zawodowe,
- dobry stan zdrowia, brak przeciwwskazań do ciągłej pracy przy komputerze, pracy w terenie
- uczciwość, nieposzlakowana opinia, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
- minimum 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym, biurowym - w administracji
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane specjalności: prawo, administracja, ekonomia, finanse publiczne, geodezja, budownictwo, gospodarka nieruchomościami, ochrona środowiska, zamówienia publiczne (lub zbliżone),
- znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- prawidłowe posługiwanie się językiem polskim,
- dobra znajomość problematyki samorządu gminnego oraz gminy Świętajno,
- komunikatywność interpersonalna,
- umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli w mowie i piśmie,
- umiejętność dobrej samoorganizacji i pracy w zespole,
- prawo jazdy kat.B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1/ opracowanie i realizacja gminnych programów z zakresu gospodarki nieruchomościami,
2/ gospodarowanie mieszkaniowym zasobem gminy,
3/ ewidencja dokumentacji dot. obrotu nieruchomościami (akty notarialne),
4/ własność nieruchomości, prawo użytkowania wieczystego, przekształcenia,
5/ wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
6/ ewidencja i użytkowanie cmentarzy komunalnych,
7/ sprawy dot. płatności, wg właściwości stanowiska pracy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w Urzędzie Gminy Świętajno, piętro budynku. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą interesanta.
Budynek nie dysponuje urządzeniami ułatwiającymi pracę osobom niepełnosprawnym.IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys /CV/ z określeniem przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej,
b/ list motywacyjny,
c/ dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie dot. odbytych studiów, świadectwo ukończenia szkoły, świadectwo maturalne /,
d/ kwestionariusz osobowy,
e/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne, posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych (sporządzone nie wcześniej niż 15.03.2019 r.),
f/ kserokopie świadectw pracy, w przypadkach wcześniejszego zatrudnienia kandydata,
g/ zaświadczenie lekarskie (wystarczy od lekarza pierwszego kontaktu/lekarza rodzinnego) o stanie zdrowia (wystawione nie wcześniej niż 15.03.2019 r.),
h/ inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
i/ dokument potwierdzający niepełnosprawność – w przypadku gdy kandydat posiada orzeczony stopień niepełnosprawności
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-04-03 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór , w terminie do dnia 3.04.2019 r., do godziny 15oo .
c. Miejsce:
Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o zasady określone w Zarządzeniu Wójta Or 0050.3.2013 z dnia 9.01.2013 r., w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Świętajno.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór , w terminie do dnia 3.04.2019 r., do godziny 15oo .
Wszystkie dokumenty składane przez kandydata winny być opatrzone właściwym podpisem.
Dokumenty wskazane w pkt. 7a, 7b, 7d,7e – należy przedstawić w oryginale Dokumenty wskazane w pkt.7c, 7h, 7g - mogą być przedstawione w formie oryginału lub skanu, kserokopii – poświadczonych za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej podanym terminie, jak również dokumenty nie podpisane, nieczytelne, uszkodzone, itp. - nie będą rozpatrywane.
Informacje w sprawie naboru będą umieszczone na stronie internetowej Gminy Świętajno w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.bip.swietajno.ug.gov.pl w zakładce „menu przedmiotowe – ogłoszenia o pracy” oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Informacje o miejscu i terminie przeprowadzenia kwalifikacji kandydatów po spełnieniu wymogów formalnych mogą być przekazywane drogą telefoniczną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV – powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie aktualnymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, RODO oraz ustawy o pracownikach samorządowych”.
Dodatkowe informacje zawarte w składanych dokumentach (w szczególności dane kontaktowe, nr telefonu, adres poczty elektronicznej, itp. ) są podawane przez kandydata na zasadzie dobrowolności
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Świętajno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-03-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Szopiński - Sekretarz Gminy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-03-20 11:33:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-03-20 11:33:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-17 12:01:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3041 raz(y) |