ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi gminnej nr 198006N – Jeruty – Jerutki (Etap II) o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirowąDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi gminnej nr 198006N – Jeruty – Jerutki (Etap II) o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową

Szczegóły informacji

Przebudowa drogi gminnej nr 198006N – Jeruty – Jerutki (Etap II) o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Świętajno

Finansowanie: współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej

Nr UZP: Ogłoszenie nr. 2021/BZP 00161262/01

Termin składania ofert / wniosków: 2021-09-10 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-09-10 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu -GMINA ŚWIĘTAJNO (2xfivq114x)https://epuap.gov.pl/wps/portal

Ogłoszono dnia: 2021-08-26 przez

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 198006N – Jeruty – Jerutki (Etap II) o nawierzchni gruntowej na
nawierzchnię żwirową”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świętajno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 15
1.5.2.) Miejscowość: Świętajno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-140
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 20 60
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 20 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@swietajno.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swietajno.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej nr 198006N – Jeruty – Jerutki (Etap II) o nawierzchni gruntowej na
nawierzchnię żwirową”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2db50805-0658-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161262/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00161262/01 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26 13:28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000927/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 198006N Jeruty-Jerutki (Etap II) o nawierzchni gruntowej na
nawierzchnię żwirową
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.swietajno.ug.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu -GMINA ŚWIĘTAJNO
(2xfivq114x)https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.3 Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz
innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5. Identyfikator postępowania o
udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu,6. Wykonawca
ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną
odrzucone.7. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami,8. Do
upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00161262/01 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1-3 RODO związanaz
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w SWZ (pkt. 16)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Te.271.2.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 158577,74 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie terenu pod budowę:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym -2 350
km;
2. Karczowanie pni o śr. 10-15 cm koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II o normalnej
wilgotności 43 szt;
3. Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 10-15 cm w terenie normalnym – 43 szt;
4. Karczowanie pni o śr. 16-25 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.I-II o normalnej
wilgotności – 28 szt;
5. Wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 16-25 cm w terenie normalnym – 28 szt;
6. Dodatek za transport - odległość określa oferent – 4 670 mp;
7. Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich od 10% do 30% powierzchni – 920 m2;
8. Usunięcie ziemi roślinnej o grubości 30cm koparką 0,25m3 z transp. urobku samochod.
samowyładowczymi na odległość do 1 km – 648 m3;
Podbudowa:
1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod
warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 11750 m2;
2. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm ( zjazdy) – 450 m2;
Nawierzchnia:
1. Nawierzchnie żwirowe, warstwa gr. po zagęszczeniu 15 cm z kruszywa rozściełanego
mechanicznie – 8225 m2;
2. Nawierzchnie żwirowe, warstwa gr. po zagęszczeniu 15 cm z kruszywa rozściełanego
mechanicznie (zjazdy) – 450 m2;
Roboty wykończeniowe:
1. Nawierzchnie żwirowe jako pobocze gr. po zagęszczeniu 10 cm z kruszywa rozściełanego
mechanicznie – 2350 m2;
Szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWIOR.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00161262/01 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C;
„Okres gwarancji” – G;
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Łączna cena ofertowa brutto 60% 60 Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
Okres gwarancji 40% 40
Okres gwarancji w badanej ofercie
G = ---------------------------------------------------------- x 40 pkt
Najdłuższy okres gwarancji
spośród badanych ofert
RAZEM 100% 100 ¬¬¬¬¬────────────────────
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
G – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
P – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”.
4. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie
na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona
według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji
wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 msc. (3 lata), maksymalny okres gwarancji wynosi 96 msc. (8 lat).
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00161262/01 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
• jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł.
• posiada na rachunku bankowym środki finansowe o wysokości min. 100 000,00 zł lub zdolność
kredytową do wysokości min. 100 000,00 zł lub środki na rachunku bankowym wraz z zdolnością
kredytową do łącznej wartości 100 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
• wykonał terminowo co najmniej dwie roboty budowlane, każda o wartości minimum 200 000,00
złotych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj. co najmniej dwa zadania polegające na
budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową
wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów
dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób
terminowy, należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone.
• dysponuje potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia
tj. co najmniej jedną osobą:
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj. posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo
Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 11 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia
w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -
zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub zagraniczne uprawnienia uznane zgodnie z polskim
Prawem Budowlanym, uwzględniając postanowienia ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00161262/01 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 7). W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z
wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie,
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub
opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca
nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, składa inne
podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez
zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym
niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu; Należy wykazać posiadanie na rachunku Wykonawcy, środków finansowych o
wysokości min. 100 000,00 zł. lub należy załączyć oświadczenie w/w podmiotów o zdolności
kredytowej do wysokości min. 100 000,00 zł. lub posiadane środki na rachunku bankowym wraz z
zdolnością kredytową do łącznej wartości 100 000,00 zł.
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane – wg wzoru załącznika nr 8 do SWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane terminowo, należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. (załącznik nr 9 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć
wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, składa inne
podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00161262/01 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Należy wykazać posiadanie na rachunku
Wykonawcy, środków finansowych o wysokości min. 100 000,00 zł. lub należy załączyć
oświadczenie w/w podmiotów o zdolności kredytowej do wysokości min. 100 000,00 zł. lub
posiadane środki na rachunku bankowym wraz z zdolnością kredytową do łącznej wartości 100
000,00 zł.
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane – wg wzoru załącznika nr 8 do SWZ wraz z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane terminowo, należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,
które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich
prawidłowość i aktualność. (załącznik nr 9 do SWZ)
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem
podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał
płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
j.w
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie:
cztery tysiące pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 97
ustawy Pzp tj.:
- pieniądzu;
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00161262/01 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BS SZCZYTNO
O/ŚWIĘTAJNO nr rachunku 87 8838 1028 2005 0200 0198 0035, z dopiskiem na przelewie:
„Wadium w postępowaniu Te.271.2.6.2021 pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 198006N – Jeruty
– Jerutki (Etap II) o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:•
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w niniejszej umowie w następujących
przypadkach:
a) zaistnienia, po zawarciu niniejszej umowy, przypadku siły wyższej, przez którą,
na potrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze
niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy,
oraz którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu
należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki,
strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych,
nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia w zakresie terminu
wykonania umowy zgłoszone w trakcie realizacji robót i potwierdzone przez Zamawiającego;
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron w zakresie wynikającym z tych zmian;
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie,
których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie
rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej
postanowień przez Strony zgłoszone w trakcie realizacji robót i potwierdzone przez
Zamawiającego;
d) dopuszczalnej prawem zmiany Stron umowy lub oznaczenia Stron umowy,
e) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych czy innych czynności
nieprzewidzianych przed zawarciem umowy, niezależnych od Wykonawcy w zakresie zmiany
terminu wykonania przedmiotu umowy zgłoszone w trakcie realizacji robót i potwierdzone przez
Zamawiającego;
f) wystąpienia przeszkód w postaci niesprzyjających warunków atmosferycznych, które z punktu
widzenia technologii wykonania przedmiotu umowy uniemożliwiają prawidłowe wykonanie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00161262/01 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
przedmiotu umowy – w zakresie terminu wykonania umowy,
g) innych przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, dokonywane będą w formie aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00161262/01 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony