ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ewidencje, rejestry, archiwa, wykazy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-02-15 09:11:38 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Wykaz rejestrów i ewidencji Urzędu Gminy Świętajno, zasady udostępniania danych w nich zawartych
  1. Dane udostępnia się na wniosek spełniający wymagania określone w § 2 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym (Dz.U. z 2018 r. poz. 29).
  2. Dane udostępnia się na warunkach, w sposób, w zakresie i w terminie określonym w przepisach, na których podstawie rejestr jest prowadzony, a jeżeli przepisy te nie określają terminu – dane udostępnia się nie później niż w ciągu 14 dni od dnia doręczenia wniosku o ich udostępnienie. Dane udostępnia się w formie papierowej lub na nośnikach elektronicznych.
  3. Dane zgromadzone w prowadzonych w Urzędzie Gminy w.w. rejestrach publicznych udostępnia się podmiotom publicznym oraz podmiotom niepublicznym realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów bądź na skutek powierzenia lub zlecenia ich realizacji przez podmiot publiczny - wyłącznie do realizacji tychże zadań publicznych.
  4. Podmiot, któremu udostępniono dane, jest zobowiązany do ich zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych lub nieuprawnioną zmianą ich zawartości oraz przed ich wykorzystaniem niezgodnym z celem, dla którego zostały uzyskane, odpowiada za bezpieczeństwo i integralność uzyskanych danych. W związku z tym podmiot ten jest zobowiązany posiadać zabezpieczenia techniczne i organizacyjne gwarantujące ochronę udostępnionych danych w ww. zakresie.
 
Wykaz rejestrów, ewidencji, archiwów:
Referat  Organizacyjny
  1. Rejestr uchwał Rady Gminy
  2. Rejestr interpelacji, zapytań i wniosków radnych
  3. Rejestr instytucji kultury
  4. Rejestr pism przychodzących
  5. Rejestr pism wychodzących
  6. Rejestr skarg, wniosków i petycji
  7. Rejestr zarządzeń Wójta jako kierownika Urzędu
  8. Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień
  9. Rejestry i ewidencje prowadzone na potrzeby systemu bezpieczeństwa informacji
  10. Rejestr wypadków przy pracy
  11. Ewidencja programów, sprzętu i licencji komputerowych
  12. Ewidencja czasu pracy
  13. Ewidencja wyjść służbowych i prywatnych
  14. Ewidencja delegacji służbowych
  15. Ewidencja osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych
  16. Ewidencja sprzętu OSP
  17. Archiwum Urzędu Gminy
Referat Budżetu i Finansów
  1. Wykaz podatników korzystających z ulg, umorzeń bądź rozłożenia na raty podatków i opłat lokalnych
  2. Wykaz osób fizycznych i prawnych, którym udzielono pomocy publicznej
  3. Ewidencja wystawianych upomnień i tytułów wykonawczych należności podatkowych
  4. Ewidencja dochodów z tytułu podatków lokalnych
  5. Ewidencje podatkowe nieruchomości
  6. Ewidencje środków transportowych
  7. Rejestry wymiarowe
  8. Rejestry przypisów i odpisów
  9. Rejestry ulg podatkowych
  10. Rejestr zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe
  11. Ewidencja druków ścisłego zarachowania
  12. Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  13. Ewidencje księgowe (polecenia księgowania, wyciągi bankowe, sumy depozytowe, faktury, dochody, upomnienia, i in.)
  14. Rejestr deklaracji składanych przez mieszkańców gminy z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  15. Ewidencja dochodów i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  16. Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
  17. Ewidencja odpadów
  18. Ewidencja kart przekazania odpadów
Urząd Stanu Cywilnego, sprawy obywatelskie, obronne, zarządzanie kryzysowe
  1. Centralny rejestr wyborców
  2. Rejestr mieszkańców
  3. Rejestr wniosków o udostępnianie danych z rejestru mieszkańców
  4. Rejestr PESEL
  5. Rejestr zastrzeżeń numeru PESEL
  6. Rejestr wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
  7. Rejestr wniosków o udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
  8. Rejestr stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgony)
  9. Rejestr uznań i odmów
  10. Rejestr decyzji administracyjnych w sprawach zmian imion i nazwisk
  11. Rejestr przyjętych zapewnień do ślubu cywilnego
  12. Rejestr wydawanych zaświadczeń do ślubu wyznaniowego
  13. Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  14. Rejestr świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności
  15. Rejestr osób objętych kwalifikacją wojskową
  16. Rejestr wydanych decyzji administracyjnych (organizacja zbiórek publicznych)
  17. Rejestr wydanych decyzji administracyjnych (organizacja imprez masowych)
  18. Ewidencje na potrzeby prowadzenia dokumentacji niejawnej, zastrzeżonej
  19. Ewidencja zawartych porozumień w celu realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej
  20. Ewidencja formacji OC
  21. Rejestr wydanych zezwoleń na wykonanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
  22. Centralna Ewidencja Informacji Działalności Gospodarczej
  23. Archiwum USC
Referat Techniczny
  1. Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego
  2. Rejestr decyzji o ustaleniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu
  3. Rejestr zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł netto
  4. Rejestr aktów prawa miejscowego (przekazywanie do ogłoszenia)
  5. Gminna ewidencja zabytków
  6. Ewidencja dróg gminnych i mostów
  7. Rejestr decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych
  8. Rejestr decyzji na umieszczenie urządzeń w pasie dróg gminnych
  9. Ewidencja bezodpływowych zbiorników na nieczystości bytowe
  10. Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków
  11. Rejestr działalności regulowanej
  12. Ewidencja azbestu (Baza azbestowa)
  13. Ewidencja nieruchomości
  14. Rejestr opłat za użytkowanie wieczyste
  15. Przekazywanie nieruchomości do korzystania w tym dzierżawa, najem
  16. Ewidencja innych obiektów, w których mogą być świadczone usługi hotelarskie
  17. Rejestr sprzedaży nieruchomości
  18. Ewidencja podziałów i rozgraniczeń, rejestr decyzji zatwierdzających podział
  19. Ewidencja miejscowości, ulic, adresów
  20. Ewidencja udzielonych i cofniętych zezwoleń w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
 
« powrót do poprzedniej strony