ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLAkt prawny: OS.0050.2.2021Drukuj informacjęAkt prawny: OS.0050.2.2021

Szczegóły informacji

OS.0050.2.2021

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Zarządzenia

Kadencja: 2018-2024

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Data podjęcia/podpisania: 2021-01-22

Tytuł aktu:

w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym dla szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022

Na podstawie:

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 713 z późn. zm.) art. 29 ust. 2 pkt 2,  art. 154 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t. j. Dz.U. z 2020r. poz. 910 z późn. zm.),

Treść:

            §1
§1. 1. W postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2021/2022 do publicznych szkół podstawowych określa się następujące terminy:
 
Lp.
Rodzaj czynności
Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym
Terminy w postępowaniu uzupełniającym
1
Składanie wniosków o przyjęcie do szkół podstawowych wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów rekrutacyjnych
od 1 lutego 2021 r.
do 19 marca  2021 r.
od 24 maja 2021 r.
do 28 maja 2021 r.
2
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków i dokumentów, o których mowa w pkt 1
od 22 marca 2021 r.
do 31 marca 2021 r.
od 31 maja 2021 r.
do 2 czerwca 2021 r.
3
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych         i kandydatów niezakwalifikowanych
8 kwietnia 2021 r.
8 czerwca 2021 r.
4
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do szkoły podstawowej w postaci pisemnego oświadczenia
od 8 kwietnia 2021 r.
do 15 kwietnia 2021 r.
od 8 czerwca 2021 r.
do 11 czerwca 2021 r.
5
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych ( w tym sporządzenie protokołu)
do 21 kwietnia 2021 r.
do 14 czerwca  2021 r.
 
                                                                                 
§2. Wykonanie zarządzenia powierza się  dyrektorom szkół podstawowych.
                                                                                  
§3. Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Świętajno.
                                                                                  
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioleta Janowska - Dyrektor CUW
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-25 09:10:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-25 09:11:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-01-25 09:11:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1463 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony