Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLAkt prawny: XXIX/243/2021Drukuj informacjęAkt prawny: XXIX/243/2021Szczegóły informacji
XXIX/243/2021
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: XXIX
Kadencja: 2018-2024
Data podjęcia/podpisania: 2021-09-28
Data wejścia w życie: Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym W
Tytuł aktu:
w sprawie: zmian w budżecie w roku 2021
Na podstawie:
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt.4 i 10 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. , poz. 713 z późn. zm. / oraz art. 211, 212, 217 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych / tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm./
Treść:
§ 1
W Uchwale Nr XXIV/191/2020 Rady Gminy Świętajno z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Świętajno na rok 2021 wprowadza się następujące zmiany:
1. § 1otrzymuje brzmienie:
" § 1 Dochody budżetu gminy w wysokości 33 986 639,17 zł zgodnie z załącznikiem Nr 1
z tego: dochody bieżące w wysokości 29 532 073,71 zł
dochody majątkowe w wysokości 4 454 565,46 zł"
2. § 2 otrzymuje brzmienie:
" § 2 1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 34 007 068,03 zł zgodnie z załącznikiem Nr 2
z tego: wydatki bieżące 29 377 161,67 zł
wydatki majątkowe 4 629 906,36 zł"
2. Wydatki inwestycyjne w 2021 roku w wysokości 4.577.906,36 zł zgodnie z załącznikiem Nr 3
3. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych oraz pozostałe środki pochodzące ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w wysokości 1.739.583,38 zł zgodnie z załącznikiem Nr 4.
4. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 5 w wysokości 9.570.458,47 zł.
5. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 6.
6. Dochody i wydatki związane z realizacją inwestycji w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w wysokości 1.413.982,74 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 11.
7. Dochody i wydatki bieżące z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w 2021 roku w wysokości 71.268,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 12.
8. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem Nr 13."
3. § 3 otrzymuje brzmienie
" § 3 Deficyt budżetu gminy w wysokości 20.428,86 zł, zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
- kredytów i pożyczek w kwocie 20.428,86 zł"
4. § 4 otrzymuje brzmienie:
" § 4 Przychody budżetu w wysokości 3.338.263,85 zł, w tym przychody ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w kwocie 603.982,74 zł, rozchody budżetu w wysokości 3.317.834,99 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 7"
5. § 5 otrzymuje brzmienie:
" § 5 Limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek zaciąganych na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 900.000,00 zł
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 20.428,86 zł
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie
979.571,14 zł"
6. § 6 otrzymuje brzmienie:
"§ 6 1. Ustala się przychody z niewykorzystanych środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, wynikające z rozliczenia dochodów i wydatków nimi finansowanych z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 1.355,16 zł.
2. Ustala się dochody w kwocie 104.055,84 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i w kwocie 11.821,23 zł z wpływów z części opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych w obrocie hurtowym oraz wydatki w kwocie 117.232,23 zł, w tym na:
1) realizacje zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiazywania problemów alkoholowych w kwocie 111.732,23 zł
2) realizacje zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii w kwocie 5.500,00 zł"
7. § 8 otrzymuje brzmienie:
" § 8 Ustala się dochody w kwocie 1.420.487,00 zł z tytułu wpływów z opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i wydatki w kwocie 1.525.950,26 zł na funkcjonowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi"
8. § 10 otrzymuje brzmienie:
§ 10 Zestawienie planowanych kwot dotacji udzielonych z budżetu gminy stanowi załącznik Nr 9"
9. W załączniku Nr 1 wprowadza się zmiany zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.
10. W załączniku Nr 2 wprowadza się zmiany zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały.
11. Załącznik Nr 3 otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 3 do niniejszej uchwały.
12. Załącznik Nr 4 otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 4 do niniejszej uchwały.
13. Załącznik Nr 5 otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 5 do niniejszej uchwały.
14. Załącznik Nr 7 otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 6 do niniejszej uchwały.
15. Załącznik Nr 9 otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 7 do niniejszej uchwały.
16. Załącznik Nr 11 otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 8 do niniejszej uchwały.
17. Załącznik Nr 12 otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 9 do niniejszej uchwały.
18. Załącznik Nr 13 otrzymuje brzmienie określone w załączniku Nr 10 do niniejszej uchwały.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 3
Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko Mazurskiego i wchodzi
w życie z dniem podjęcia i obowiązuje w roku 2021.