Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynkuDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynkuSzczegóły informacji
Ustalenie numeru porządkowego budynku
Wydział: Refartat Techniczny
Ogłoszono dnia: 2019-03-27 09:35:10
Termin załatwienia
14 dni
Osoba kontaktowa
mgr inż.Jolanta Majewska
Miejsce załatwienia
12-140 Świętajno
ul. Grunwaldzka 15
ul. Grunwaldzka 15
Telefon kontaktowy
89 623 20 64
Adres e-mail
j.majewska@swietajno.ug.gov.pl
Sposób załatwienia
Ustalenie numeru porządkowego budynku
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Świętajno
12-140 Świętajno
ul. Grunwaldzka 15
pok. nr 7
12-140 Świętajno
ul. Grunwaldzka 15
pok. nr 7
Wymagane Dokumenty
Wniosek
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Podstawa prawna
art. 47 a ust.5 i 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z póź. zm.)
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świętajno, z siedzibą w Urzędzie Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno.
- W Urzędzie Gminy Świętajno został powołany Inspektor Ochrony Danych – Pani Magdalena Borkowska.
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Świętajno, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: iod@swietajno.ug.gov.pl lub pocztą tradycyjną na adres Administratora danych: ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno. - Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o ustalenie numeru porządkowego oraz zakładanie i prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne
i kartograficzne, Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (wzór wniosku) oraz Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie tych danych uniemożliwia rozpatrzenie wniosku.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wymienionych w punkcie 3 oraz przez okres wymagany przepisami prawa, z zastosowaniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do Państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
- Odbiorcami Pani/Pana danych są podmioty uprawnione do ich przetwarzania na mocy przepisów prawa oraz stosownych umów podpisanych z Administratorem i przetwarzających dane osobowe na jego polecenie.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści swoich danych, żądania sprostowania danych, żądania usunięcia danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych – na warunkach określonych w RODO.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Załączniki
Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynkuDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Świętajno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-03-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: mgr inż. Jolanta Majewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-03-27 09:24:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-03-27 09:35:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-19 10:19:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3583 raz(y) |