Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or 2110. 4.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or 2110. 4.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. obsługi i rozliczeń podatku vat
Miejsce pracy: Urząd Gminy
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy
Data udostępnienia: 2019-11-07
Ogłoszono dnia: 2019-11-07
Termin składania dokumentów: 2019-11-22 14:00:00
Nr ogłoszenia: Or 2110. 4.2019
Id ogłoszenia: Or
Zlecający: Wójt Gminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- wykształcenie wyższe /minimum licencjat /inż. / wyższe zawodowe,
- dobry stan zdrowia, brak przeciwwskazań do ciągłej pracy przy komputerze , uczciwość, nieposzlakowana opinia, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
- minimum 6 miesięcy pracy na stanowisku urzędniczym, biurowym w administracji publicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych stosowanych na stanowisku pracy, m.in. z zakresu ustaw: o vat, o finansach publicznych, o rachunkowości, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- prawidłowe posługiwanie się językiem polskim,
- dobra znajomość problematyki samorządu gminnego oraz gminy Świętajno,
- komunikatywność interpersonalna,
- umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli w mowie i piśmie,
- umiejętność dobrej samoorganizacji i pracy w zespole, dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wykonywanie zadań z zakresu:
1/ rejestrów vat,
2/ jednolitego pliku kontrolnego,
3/ tzw. białej listy podatników vat,
4/ ewidencji zakupu i sprzedaży vat,
5/ ewidencji faktur vat,
6/ środków trwałych.
2. Wykonywanie działań wspólnych dla wszystkich referatów i stanowisk pracy, określonych w § 13 ust.2 Regulaminu organizacyjnego urzędu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w Urzędzie Gminy Świętajno, piętro budynku. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą interesanta. Wymiar czasu pracy ½ etatu.
Budynek nie dysponuje urządzeniami ułatwiającymi pracę osobom niepełnosprawnym.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys /CV/ z określeniem przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej,
b/ list motywacyjny,
c/ dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie dot. odbytych studiów, świadectwo ukończenia szkoły, świadectwo maturalne /,
d/ kwestionariusz osobowy,
e/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne, posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych (sporządzone nie wcześniej niż 31.10.2019 r.),
f/ kserokopie świadectw pracy, w przypadkach wcześniejszego zatrudnienia kandydata,
g/ zaświadczenie lekarskie (wystarczy od lekarza pierwszego kontaktu/lekarza rodzinnego) o stanie zdrowia (wystawione nie wcześniej niż 31.10.2019 r.),
h/ inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
i/ dokument potwierdzający niepełnosprawność - w przypadku gdy kandydat posiada orzeczony stopień niepełnosprawności.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-11-22 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór , w terminie do dnia 22.11.2019 r., do godziny 14oo
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór , w terminie do dnia 22.11.2019 r., do godziny 14oo
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o zasady określone w Zarządzeniu Wójta Or 0050.36.2019 z dnia 23.07.2019 r., w sprawie ustalenia regulaminu naboru w Urzędzie Gminy Świętajno.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór , w terminie do dnia 22.11.2019 r., do godziny 14oo .
Wszystkie dokumenty składane przez kandydata winny być opatrzone właściwym podpisem.
Dokumenty wskazane w pkt. 7a, 7b, 7d,7e – należy przedstawić w oryginale. Dokumenty wskazane w pkt.7c, 7g, 7h , 7i - mogą być przedstawione w formie oryginału lub skanu, kserokopii – poświadczonych za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej podanym terminie, jak również dokumenty nie podpisane, nieczytelne, uszkodzone, itp. - nie będą rozpatrywane.
Informacje w sprawie naboru będą umieszczone na stronie internetowej Gminy Świętajno w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.swietajno-ug.wwm.pl/ w zakładce „menu przedmiotowe – ogłoszenia – praca” oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV – powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie aktualnymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, RODO oraz ustawy o pracownikach samorządowych”.
Dodatkowe informacje zawarte w składanych dokumentach (w szczególności dane kontaktowe – nr telefonu, adres poczty elektronicznej, itp.) – podawane są przez kandydata za zasadzie dobrowolności.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or 2110. 4.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or 2110. 4.2019
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Świętajno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-11-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Szopiński - Sekretarz Gminy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-11-07 13:11:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-11-07 13:11:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-12 09:11:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5418 raz(y) |