ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości ŚwiętajnoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Świętajno

Szczegóły informacji

Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Świętajno

Status: unieważniony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Świętajno

Finansowanie: współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej

Nr UZP: Ogłoszenie nr:2021/BZP 00291285/01

Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-16 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-12-16 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu -GMINA ŚWIĘTAJNO

Ogłoszono dnia: 2021-11-30 przez Ewelina Bors

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Świętajno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świętajno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 15
1.5.2.) Miejscowość: Świętajno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-140
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 20 60
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 20 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@swietajno.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swietajno.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Świętajno”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c46490ec-51b8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291285/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30 10:10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00291285/01 z dnia 2021-11-30
2021-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000927/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Świętajno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.swietajno.ug.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu -GMINA ŚWIĘTAJNO
(2xfivq114x)https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.3 Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz
innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5. Identyfikator postępowania o
udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu,6. Wykonawca
ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną
odrzucone.7. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami,8. Do
upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00291285/01 z dnia 2021-11-30
2021-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1-3 RODO związanaz
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w SWZ (pkt. 16)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Te.271.2.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1456668,69 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanową roboty budowlane: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki
Odpadów Komunalnych w miejscowości Świętajno”. Wspólny Słownik Zamówień:45111200-0 –
Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,45231300-8 – Roboty
budowane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków45232000-2
– Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli45315100-9 – instalacyjne roboty
elektrotechniczne 45222110-3 – roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów1)
Opisprzedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: a) Dokumentacja
projektowa (zał. nr 3),b) Przedmiar robót (zał. nr 4),
4.2.6.) Główny kod CPV: 45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00291285/01 z dnia 2021-11-30
2021-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena ofertowa brutto” – C;„Okres gwarancji” –
G;2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:Kryterium Waga [%] Liczba
punktów Sposób oceny wg wzoruŁączna cena ofertowa brutto 60% 60 Cena najtańszej ofertyC = -------
---------------------------------- x 60pkt Cena badanej ofertyOkres gwarancji 40% 40 Okres gwarancji w
badanej ofercieG = ---------------------------------------------------------- x 40 pktNajdłuższy okres
gwarancjispośród badanych ofertRAZEM 100% 100 ¬¬¬¬¬────────────────────3.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C +
Ggdzie:L – całkowita liczba punktów,G – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,P
– punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”. 4. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena
ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez
Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.5. Ocena punktowa w
kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez
Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. Minimalny okres
gwarancji wynosi 36 msc. (3 lata), maksymalny okres gwarancji wynosi 96 msc. (8 lat).6. Punktacja
przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.7. Zamawiający udzieli
zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym
w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria
wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00291285/01 z dnia 2021-11-30
2021-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
• jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł.
• posiada na rachunku bankowym środki finansowe o wysokości min. 1 000 000,00 zł lub
zdolność kredytową do wysokości min. 1 000 000,00 zł lub środki na rachunku bankowym wraz z
zdolnością kredytową do łącznej wartości 1 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
• wykonał terminowo co najmniej jedną robotę budowlaną na kwotę łączną minimum 1 000
000,00 złotych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj. co najmniej jedno zadanie
polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego w rozumieniu art. 7
ust 14 Pzp, obejmujące swoim zakresem branże: drogową, konstrukcyjno-budowlaną,
elektryczną oraz sanitarną w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
(warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykonanie robót z zakresu
wszystkich branż) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z
załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały
wykonane w sposób terminowy, należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
• dysponuje potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia
tj. co najmniej jedną osobą:
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj. posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj. posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj. posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej w zakresie budowy sieci wodociągowej i
kanalizacji sanitarnej,
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj. posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej, wydane na podstawie ustawy Prawo
Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 11) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej
specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie
z polskim Prawem Budowlanym lub zagraniczne uprawnienia uznane zgodnie z polskim
Prawem Budowlanym, uwzględniając postanowienia ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 7). W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z
wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie,
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00291285/01 z dnia 2021-11-30
2021-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub
opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności,
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć
wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, składa inne podmiotowe
środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez
zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym
niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu; Należy wykazać posiadanie na rachunku Wykonawcy, środków finansowych o
wysokości min. 1 000 000,00 zł. lub należy załączyć oświadczenie w/w podmiotów o zdolności
kredytowej do wysokości min. 1 000 000,00 zł. lub posiadane środki na rachunku bankowym wraz z
zdolnością kredytową do łącznej wartości 1 000 000,00 zł.
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane – wg wzoru załącznika nr 8 do SWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. (załącznik nr 9 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć
wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, składa inne
podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego
przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00291285/01 z dnia 2021-11-30
2021-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Należy wykazać posiadanie na rachunku
Wykonawcy, środków finansowych o wysokości min. 1 000 000,00 zł. lub należy załączyć
oświadczenie w/w podmiotów o zdolności kredytowej do wysokości min. 1 000 000,00 zł. lub
posiadane środki na rachunku bankowym wraz z zdolnością kredytową do łącznej wartości 1 000
000,00 zł.
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane – wg wzoru załącznika nr 8 do SWZ wraz z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty,
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,
które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich
prawidłowość i aktualność. (załącznik nr 9 do SWZ)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty
wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych
środków dowodowych:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie:
dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 97
ustawy Pzp tj.:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BS SZCZYTNO
O/ŚWIĘTAJNO nr rachunku 87 8838 1028 2005 0200 0198 0035, z dopiskiem na przelewie:
„Wadium w postępowaniu Te.271.2.7.2021 pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00291285/01 z dnia 2021-11-30
2021-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Komunalnych w miejscowości Świętajno”
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego
wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale II ust. 7 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w niniejszej umowie w następujących
przypadkach:
a) zaistnienia, po zawarciu niniejszej umowy, przypadku siły wyższej, przez którą,
na potrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze
niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy,
oraz którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu
należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki,
strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych,
nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia w zakresie terminu
wykonania umowy;
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron w zakresie wynikającym
z tych zmian;
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej
umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej
postanowień przez Strony;
d) dopuszczalnej prawem zmiany Stron umowy lub oznaczenia Stron
umowy,
e) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych czy innych czynności
nieprzewidzianych przed zawarciem umowy, niezależnych od Wykonawcy w zakresie zmiany
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00291285/01 z dnia 2021-11-30
2021-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
terminu wykonania przedmiotu umowy.
f) wystąpienia przeszkód w postaci niesprzyjających
warunków atmosferycznych, które z punktu widzenia technologii wykonania przedmiotu umowy
uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy – w zakresie terminu wykonania
umowy.
g) innych przypadkach przewidzianych przepisami prawa.2. Zmiany, o których mowa w
ust. 1, dokonywane będą w formie aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00291285/01 z dnia 2021-11-30
2021-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Świętajno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewelina Bors
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-30 12:15:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Kowalczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-30 12:49:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Kowalczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-16 12:52:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1763 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony